Ania jest ekspertem w zakresie marketingu, zarządzania i ekonomiki usług, a co za tym idzie profesjonalnej obsługi klienta, asertywności i produktów markowych w szczególności marki osobistej.
Od 1998 roku jest wykładowcą uniwersyteckim, przedsiębiorcą prowadzącym szkolenia, wykłady, warsztaty dla uczelni państwowych i prywatnych, firm oraz osób indywidualnych. Na salach szkoleniowych spędziła ponad 8 tys. godzin.
Jest praktykującym teoretykiem marketingu, zarządzania i ekonomiki usług, a wiedzę z tej dziedziny zdobyła pisząc doktorat z nauk ekonomicznych z zakresu koncepcji marketingowej markowych produktów… (2009 r.). Od 1998 roku pracuje jako wykładowca uniwersytecki i współpracuje z kilkoma uczelniami wyższymi. Praca na uczelni pozwala na rozwój naukowy (ponad 70 publikacji, współautorstwo 6 książek), ale także uczy pokory, wytrwałości, pracowitości, dokładności i czasem „niebezpiecznego” perfekcjonizmu.
Wiedzę teoretyczną Ania stosuje w praktyce, prowadząc od 5-go roku studiów własną działalność gospodarczą. Główny profil jej działalności to szkolenia, wykłady i warsztaty, ale zdobyła również umiejętności sprzedażowe, telemarketingowe, rekrutacyjne, budowania zespołów czy organizowania wielkich wydarzeń.
Marką osobistą zainteresowała się podczas pisania doktoratu i na tą chwilę jest to jej największa pasja zawodowa. Stworzyła m.in. autorski program budowania osobistej marki Premium, projekt Silna Marka Hotelu.
Life Balance, który często chowała do damskiej torebki (uwielbia duże) lub szuflady w biurku, stał się w tej chwili narzędziem, które przynosi jej niesamowitą energię do działania. motywacji, kreatywności a co najważniejsze radości życia.